Меню
Навигация Система uCoz Counter-Strike 1.6
Наш баннер
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Статистика материалов ↑↓
Статистика пользователей ↑↓
Кто нас сегодня посетил ↑↓
Кол-во файлов ↑↓
Кол-во постов ↑↓
Новые файлы

Laser Mine
(Плагины)
Загрузок: 466
Просмотров: 1344
Добавил: FireMan
Дата: 22.04.2011

Главная » Файлы » Все для Counter-Strike 1.6 » Конфиги


Классный Конфиг одновременно понижающий пинг и повышающий FPS
Автор публикации: FireMan · Просмотров: 5516 · Загрузок: 0
Категория: Конфиги
Битая ссылка?! Спасибо +

Классный Конфиг одновременно понижающий пинг и повышающий FPS

Вставляем в свой конфиг вот это:

Code
// Casey's Config v2 (CAL compliant) <br> // Updated for new season by CAL|Stone <br> // Updated 01/23/07 - Added misc settings section <br> //_Set Netcode vars_ <br> cl_cmdrate "101" <br> cl_interp "0.01" <br> cl_interpolate "1" <br>
cl_lagcomp_errorcheck "0" // Disables lagcompensation error checking,
only needed if you're having any registration/loss/choke problems. <br> cl_lagcompensation "1" <br> cl_smooth "1" <br> cl_updaterate "101" <br> rate "25000" <br> //_Set MP vars_ <br> mp_decals "0" // How many player sprays will be shown. <br> //_Set Client vars_ <br> cl_drawmonitors "0" // Disables the rendering of ingame "monitors" which contain 3d rendered images. <br> cl_ejectbrass "0" // Disables brass ejection <br> cl_forcepreload "1" // Forces the game to load all texture and model information into memory on map load. <br> cl_phys_props_enable "1" // Enables phsyics props. <br> cl_phys_props_max "50" // Maximum amount of physics props allowed. <br> cl_ragdoll_physics_enable "0" // Disables ragdoll. <br> cl_restrict_server_commands "0" // Compatible/needed with serverplugins <br> cl_show_splashes "0" // Disables water splashes. <br> //_Set Render vars_ <br> r_3dsky "0" // Disables the rendering of 3d sky boxes. <br> r_decal_cullsize "9999" // Any decals under this size are not rendered. <br> r_decals "0" // Disables decals. <br> r_drawbatchdecals "1" // Enables the rendering of decals in batch. <br> r_drawdetailprops "1" // Enables the rendering of detail props. <br> r_drawflecks "0" // Disables the sparks and dirt from bullet impacts. <br> r_drawmodeldecals "0" // Models decals (i.e. blood). <br> r_eyes "0" // Disables eyes in models. <br> r_lod "-1" // Different level of details on models. -1 = Variable at distance. 0 = None. 1 = Minor. 2 = Less minor. <br> r_modellodscale "1.0" // The transitioning power of LOD. <br> r_occlusion "0" // Enables the Model Occlusion system. <br> r_propsmaxdist "100" // Max distance at which props are rendered. <br> r_renderoverlayfragment "0" <br> r_rootlod "2" // Base lod of the model in the memory. <br> r_shadowmaxrendered "32" // Max shadows the game will render. <br> r_shadowrendertotexture "1" // Rendered the shadow texture causing it to match the player model. <br> r_shadows "1" // Enables shadows (Change be disabled for additional performance.) <br> r_teeth "0" // Disables teeth in models. <br> r_waterdrawreflection "0" // Disables the rendering of water reflections. <br> r_waterforceexpensive "0" // Forces cheap water. <br> gl_clear "0" // Disables the gl_clear convariable. <br> props_break_max_pieces "0" // Disables prop fragmenting <br> //_Set Materials vars_ <br> mat_antialias "0" // Disables the use of multisampling to smooth out edges. <br> mat_bumpmap "0" // Disables bump mapping. <br> mat_clipz "0" // Disables optimized Z-Buffer rendering. <br> mat_compressedtextures "1" // Disables texture compression. Users with low amounts of system memory should turn this on. <br> mat_disable_bloom "1" // Disables bloom effects. <br> mat_hdr_enabled "0" // Disables HDR. <br> mat_hdr_level "0" // Double Disables HDR. <br> mat_mipmaptextures "1" // Enables the use of mipmapping to make textures look smooth. <br> mat_monitorgamma "1.6" // Lower the number the brighter the screen. Only works in fullscreen. <br>
mat_picmip "2" // Changes the resolutions of textures when they're
loaded into memory. May improve FPS on graphics cards with low memory
sizes. <br> mat_reducefillrate "1" // Reduces the fillrate when the game is run in DXLevel 8. <br> mat_specular "0" // Disables Specularity on objects. <br> mat_trilinear "0" // Disables the use of Trilinear mipmapping. <br> mat_wateroverlaysize "8" // Sets the resolution of water distortion. Must be multiple of 8. <br> //_Set Violence vars_ <br> violence_ablood "1" <br> violence_agibs "1" <br> violence_hblood "1" <br> violence_hgibs "1" <br> //_Set HUD vars_ <br> hud_centerid "1" // Centers player IDs <br> net_graph "3" // Enables net_graph (Required in SS round) <br> net_graphpos "2" // Adjusts netgraph position-set between 1 and 3. <br> //_Set Misc settings_ <br> cl_downloadfilter "nosounds" // Disables annoying pub sound downloads <br> fps_max "101" // Caps framerate. Set to max monitor refresh rate + 1. <br> jpeg_quality "100" // High quality screenshots <br> clear <br> echo _Casey's Config v2 (CAL compliant) loaded______
Всего комментариев: 2
2 тимур  
0
очень хоршо

1 тимур  
0
ававав

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Мини-профиль
Мини-чат
Случайные файлы

Bind Question v0.3
(Плагины)
Загрузок: 233
Просмотров: 695
Добавил: FireMan
Дата: 20.04.2011

Опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 348
Помощь сайту
Если Вам понравился наш сайт,и вы хотите помочь в развитии нашего портала,нажмите по любой ссылке ниже ↓


Дизайн сайта полностью пренадлежит FireMan
Life-Line.My1.RU © 2011 Хостинг от uCoz